środa, 21 lutego 2007



No więc mając na uwadze poprzedniu króliczy post, i wcześniejsze pytania Kota... i tak sobie pogooglowałem troche w celu dowiedzenia sie jak by dodać do googli nasze blogi i tak sobie znalazłem coś (link poniżej) i tak sobie nawet musze stwierdzić, że dodałem bloga mego i małpiego... i no narazie czekam na efekt (czyt. dalej nie umie wygooglować), ale może ktoś coś wyczaiii ... i podzieli sie informacjami na szanowynym forum.. znaczy sie blogorum.. czy tak to tam zwał...

Blooger Tips

6 komentarzy:

Yom pisze...

o właśnie, khy khy, wiedziałem że na junka można liczyć, bo mnię-sierotce nie kciało się szukać - choć głównym problemem zapewne jest sieroctow a nie chciejstwo. Tyle zdaje się, że inni tutaj nie zaglądają, bo mój bystry króliczy post nie doczekał się równie bystrych kommentów. Może junko-małpka będzie miała więcej szczęścia, hihi.

cuci-ruci pisze...

Czytają, tylko mnie np. niewiele obchodzi to, czy ktoś oprócz Was będzie to wszystko czytał.

Yom pisze...

to nie jesteś żądna sławy i bogactwa? yey, krety to jednak som dziffne ;)

cuci-ruci pisze...

Skąd wiesz? Znasz więcej niż jednego? :P

Sława i bogactwo nie należą do moich największych pragnień a to, czego naprawdę chcę, na pewno nie osiągnę pisząc na publicznym blogu ;].

junkhead pisze...

a ja tam chce zeby do nas dołaczyła Pani Gacek :P

junkhead pisze...

oczywiscie Gackowa byłaby jako nietoperz :P